Monday, January 24, 2011

last madah for midterm

3 madah dah berlalu..
satu lagi mendatang..
lepas abes exam ni cuti [yes!!]
terasa makin tercabar dengan mood cuti
makin malas nak sentuh buku
facing book(facebook) boleh plak..
ishk..iskh3..

ramai bertanya : cuti ni xmo gi melancong mana2 kow??
aku menjawab : dop tahu lah.. dop kot.. lilex rumah kot..

yup.. I made my mind.. nak duk umah je..
belek-belek buku, keluar bila nak cari makan je,
layan movie banyak2.. round2 sekitar Mansourah je~! ..
malas nak pegi melancong tahun ni...poket pon tengah kempis ni..
baru jer bentang bajet 2011..tapi aku nak tambah bajet..wahaha~
[aku nak beli kasut baru...]
ikut suka lah kan..

wokey. exam x abes lgi.. lgi dua hari lg...
ayuhhhh... last paper aku nak markah penuh..
mcq 15 soklan je.. xkan x leh skor kot.. InsyaAllah..

p/s: nak beli kasut cap apa hah???
[hoiii..fokus!! fokus!!.. histologi last paper..]

1 comment:

fay said...

alih2.. kena join Ops Piramid plak... sampai ke jeddah aku fly... rosak abes my humble winter break's plan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...