Thursday, January 6, 2011

aku dan alasan

sering kali aku berkata..
tetapi jarang aku bermunasabah diri..
dan sering kali itu juga aku beralasan..
cuma mahu menutup kelemahan diri...

aku kata aku akan berubah..cumalah sekadar alasan..
hanyalah tebu ditepi bibir..
kata-kata manis yang dituturkan..
tetapi tak  pernah di digest menjadi hasil..
                        \-/
                        \-/
                        \-/
                        \-/
                        \-/
                        \-/
                     W T H
                        \-/
                        \-/
                        \-/
                        \-/
                        \-/
come on lah.. exam dah dekat
nak tragedi oktober berulang ker???
takper.. skarang ni study dulu..
berubah len kali.. yang penting exam ni..
hahhahahaa~! SIAL JE

p/S: masih dengan alasan.. kakawahahaha~!!

1 comment:

Firdaus Life said...

haha come on faisal :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...