Monday, August 23, 2010

best nyo tidor~

nak mulakan cerita..
aku skrang dalam keta,,, nak balik umah aku kat Besut..
time tu baru turun flight domestic kat kuala Ganu..
turun-turun tu..hepi lah dapat jumpa abah ngan mama..
tapi pelik jugak dok.. time tu ingat2 lupa jah peristiwa ni..
knapa ehh???.. emmm biar lah (dengar citer ni dulu)

kat dalam keta tu... best lah..
tanya tu..tanya nie..
yelah masing2 duk saling interview
diaorang tanya camne mesir..
aku tanya camne keadaan mesia skrang..
jawapan yg di reply pon blur..
apasal plak blur ehh.. dari tadi lagi blur
aku ada dementia ker?????

tiba2... ada suara yg menyapa aku...
kedengaran sayut-sayut...
lama2 semakin jelas...
suara ni cam aku kenal jer..

mata aku pon tercelik luah-luah....
cheit... suara Ash Midz rupa nyo~(rumate aku)
ArgHHHh~...kacau betul lah...(aku masih kat Mesir rupa nyo~)
tengah hepi2 mimpi dapat balik mesia..
ada plak orang ganggu...

hahahahhah~ apa-apa pom best giler tido...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...