Wednesday, August 18, 2010

dah menjadi habit??

adoiii.. apa kena ngan aku skarang nie???
ada ke petang2 gini (time2 bulan ramadan)
asyik duk lepak kat Crush je..[cyber cafe/cc]
kalo gi kejap je xde hal lah.. ni sampai 3-4 jam...
tau lah nak tunggu bukak pose..
takyah lah asyik nak lepak situ jah..
arghhhHHH.....

exam biokem ada ari 4 hari lagi...
bow-bow lah gi cc tu..
baik aku gi stadi jah..
ermm.. stadi pon payoh loni...
ingat lpas bukok pose nok stadi..
tapi nyo gi tido plop dowhh..

nok stadi siang2 kan panas plop
xder mood(woit!! stadi kna ikut mood ka??)
hahahaha~ apa lah nak jadi ngan anak muda skarang ni..
xde semangat langsung!!
tu lah yang aku perhatikan dalam diri aku skarng ni.,..
perangai makin teruk.. camne lah aku nak maju...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...